10/1/11

Petons i el meu oncle

Quan era petita, no entenia per què al meu oncle movia amb una rapidesa impressionant cap a la televisor per canviar el canal quan un home s'acostava lentament a una dona, o viceversa. Quan vaig créixer, me'n vaig adonar. L'acostament d'un home cap a una (o dues) dona/es l'advertia sobre un possible petó i pot ser el sexe; com que el meu oncle era (i encara és) molt conservador, no deixaria mai a la vida que una nena de uns 6-7 anys veiés com dues persones practiquen un acte inapropiat.  Tampoc a una dona de 25 anys.



© Lale Mur

3 comentaris:

  1. Quin greu, amb la bellesa que proporciona veure una apropament tant amorós.

    Un petó per tu Lale!

    ResponElimina
  2. son els temps que han viscut....potser ara ho veuen massa aviat.....els dos extrems son dolents

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...