28/2/12

Gàmbia

source
Les notícies sobre les eleccions en Senegal, m'han recordat del meu viatge a Gàmbia, un país africà occidental rodejat gairebé totalment amb el territori de Senegal, on vaig veure la gent més simpàtica que mai he conegut, les dones dels vestits més feliços i colorits que mai he parlat i les fruites més delicioses que mai he tastat a la meva vida. Hagués sigut perfecte si hagués pogut dir que també era un dels països més demoràtics que he vist, però...

Us deixo gaudir de la música de Gàmbia.

p.d. Avui no parlem ni dels drets humans, ni de les tragèdies de la història. Avui només gaudim de la música.

El segon vídeo és d'un músic azerbaidjanès i soviètic dels anys 1940-60 qui cantava en vuit llengües.




2 comentaris:

  1. M'agrada molt que hagis tornat a passetjar amb mi.

    ResponElimina
  2. Your Affiliate Profit Machine is waiting -

    Plus, making profit with it is as simple as 1---2---3!

    It's super easy how it works...

    STEP 1. Input into the system which affiliate products you want to promote
    STEP 2. Add PUSH button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
    STEP 3. See how the system explode your list and upsell your affiliate products all by itself!

    So, do you want to start making profits??

    You can test-drive the system for yourself risk free...

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...