25/10/10

Vés amb compte amb el que desitges


Pà amb tomàquet untat d'oli de oliva verge de Siurana i amb anxoves...
Una ampolla de vi negre.......
El mar mediterrani davant nostre....
I tu al costat meu...
Escoltàvem el so de les onades trencant contra les roques majestuoses a una platja deshabitada i tu em preguntaves xiuxiuejant a la meva orella si era feliç amb tu. Era en aquest moment quan em vaig adonar que eres tu l'amor de la meva vida i vaig tancar els meus ulls i mentre l'aire m'acariciava les parpelles dels meus ulls tancats vaig demanar un desig. "Estar amb tu per sempre, sigui on sigui".

Ara, ja han passat 41 anys des d'aquell dia. Som altre vegada a la platja, una platja habitada. Aquesta vegada en lloc de fer pícnic i amor (o viceversa), estem caminant per la platja amb els peus descalços. Només sento el soroll que fan els néts, que ens estan seguint sense parar.
Passa del meu costat un jove d'uns trenta anys, més guapo que el Brad Pitt. L'aire que ve des del mar mou els seus cabells rossos i crea una forma artística al seu cap (o això estic inventant). El seu cos musculat fins i tot atreu l'atenció d'una dona de seixanta sis anys. De cop i volta, els seus ulls blaus coincideixen amb els meus i el meu cor comença a bategar més fort que mai ("mai vull dir els últims 30 anys") i m'acudeix una idea "Com que els meus desitjos sempre compleixen, per què no desitjar aquest també?" ;)


* La cançó del dia la vaig descobrir el cap de setmana passat i em va agradar moltíssim. Gaudiu-la!
* La font d'imatge: http://personal.telefonica.terra.es/web/conchi-marquez/Personas.htm



© Lale Mur


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...