4/1/11

Algú ho havia de dir

Ho sento, però he de desfogar-me. Aquí i ara mateix.No m'agraden els reis mags. Em desagraden, perquè durant aquestes festes m'estresso intensivament. Una cosa que té la intenció de fer a algú il·lusió acaba de ser un maldecap per a mi.

Ho sento, però protesto celebrar els reis mags. Això sí a partir de l'any que ve, perquè per aquest any tots els regals ja estan comprats i les persones consultats.

Protesto al consumisme, al materialisme, i protesto al estres que m'està causant.

Tot i que m'agrada comprar regals. Però quan no sigui obligatori, i quan pugui escollir-los amb la meva il·lusió i amb el meus gust, sense pressió, i sense fer cap mena de consulta prèvia...



* avui estic massa cansada i sóc conscient del fet que això no és pas relat, sinó només un post amb les meves reflexions.


© Lale Mur



5 comentaris:

  1. Tens tota la raó noia, a mi (i crec que a la majoria de la gent, encara que no ens ho diuen)em posen dels nervis totes aquestes festes. Un any vaig marxar de viatge i vaig passar els nadals a fora..., vaig ser la persona més feliç del mon. Els regals van ser souvenirs ben xulos.

    ResponElimina
  2. la gent hauria d'entendre que LA FELICITAT NO ESTÀ ALS GRANS MAGATZEMS, però sembla ser que molta gent es pensa que la felicitat es compra amb regals quan el calendari ho dicta. Paciència, només és un cop l'any.

    ResponElimina
  3. l'altre dia vaig haver d'anar a uns grans magatzems a buscar uns regals per uns nebots, ja fa anys que no ho feia pels meus fills, i t'asseguro que gairebé necessito atenció mèdica de l'atac d'histèria aguda que vaig tenir. insuportable, tens tota la raó.

    ResponElimina
  4. Mira entre regalar el que creiem i el que els altres volen, nosaltres ens decantem per regalar el que creiem, però els altres per que els hi regalem el que volen... i pensant que fer al final un sempre acaba sense regalar res :)

    ResponElimina
  5. Tranquil·la, respira, respira... i amb sort, l'any que ve ja no te'n recordaràs.... hihi, jo també m'estresso, ja ho vaig dir a l'apunt d'ahir!

    Un petó!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...