17/1/11

Els riures fugissers

Brussel·les. Una de les vetllades de la Comissió Europea. Americanes ben planxades i els discursos ben preparats. Represento alguna cosa que ni tant sols jo m'hi crec. Auto-enguany. Amb el que m'agrada el concepte de la Unió Europea i integració, no puc evitar d'atipar-me de les meves mateixes paraules de "Represento una organització "independent" que serveix "els interessos" dels joves d'Azerbaidjan".

Sí...És clar...Totalment independent, tret del fet que els seus programes estan patrocinats per l'Ambaixada. En realitat "és aconsellable" que sempre parlem bé del país . Hem de representar-lo davant de la Unió Europea, per tal que en el futur les portes de la Unió s'obren de bat a bat per a nosaltres. Banalitat dels meus pensaments em fa riure. Però aquest riure és un dels que practiquen la majoria de la gent aquí - la gent que vol aconseguir alguna cosa d'aquests polítics. Els grups de pressió...

Com puc representar un grup de pressió, si jo mateixa no crec als principis d'aquesta organització? Ens falta tantes coses per arreglar, des de la corrupció fins a la violació del dret d'expressió....Miro al meu voltant i només veig riures i somriures...Unes rialles fugaços...Deixo el meu còctel a la taula i em surto per agafar un mica d'aire...

© Lale Mur

7 comentaris:

  1. La hipocresia es una malaltia com un altre...però ells no saben que nosaltres sabem de quin peu van coixos.
    Malauradament estem a les seves mans...Bona setmana

    ResponElimina
  2. Malauradament tenen ells tenen el poder.

    ResponElimina
  3. Per aguantar tot això no és necessita una mica d’aire, és necessita una bona ventada!

    Salut.

    ResponElimina
  4. "Ells" som nosaltres en una dimensió distinta, no hi ha tantes diferències.

    ResponElimina
  5. Ells tenen el poder perquè s'ho creuen i perquè nosaltres quan anem a votar, moltes vegades els regalem el "vot" i ells en pareixen poder sense dolor... Poder per ells esclavitud per nosaltres.
    (no represento a ningú)

    Des del far una abraçada amb barretina.
    onatge

    ResponElimina
  6. Vas fer bé quan vas anar a prendre l'aire, jo també ho hauria fet.
    Una abraçada guapíssima!
    Si vols passa'm el teu gmail perquè et pugui enviar receptes.

    ResponElimina
  7. Ja és això, Lale

    La política respon a uns interesos determinats, lluny de la voluntat de la gent corrent

    En qualsevol cas, d'alguna manera ens hi hem d'implicar, si no mai hi haurà possibilitat de canviar res


    salutacions cordials

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...